Przebieg procesu naprawy w przypadku usług wykonywanych wysyłkowo

Aby uzyskać bezpłatną wycenę naprawy prosimy o jak najdokładniejsze opisanie modelu urządzenia oraz przede wszystkim rodzaju usterki.

Krok 1. Wypełnij formularz

Przepisz dokładnie wszystkie numery katalogowe, przedstaw precyzyjnie problem jaki występuje w sprzęcie. W ciągu 24 godzin otrzymasz odpowiedź z orientacyjnym kosztem i terminem naprawy.

Krok 2. Wyślij sprzęt do naprawy

Po wypełnieniu formularza wydrukuj go i dołącz do przesyłki. Pamiętaj o dobrym zabezpieczeniu przesyłki, wyślij go jednym z wielu serwisów kurierskich.

Krok 3. Opłać fakturę za usługę

Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami po otrzymaniu przesyłki zaczynamy procedurę naprawy. Weryfikujemy zgłoszoną usterkę ze stanem faktycznym sprzętu. Po zakończeniu naprawy otrzymasz fakturę do opłacenia.

Krok 4. Oczekuj na naprawiony sprzęt

Po otrzymaniu wpłaty za wykonaną przez nas usługę dostaniesz numer przesyłki kurierskiej. Możesz śledzić przesyłkę, oryginał faktury znajdziesz pod listem przewozowym na paczce.


Aby rozpocząć - użyj przycisku
wyślij do naprawy