Naprawa nawigacji Ford Denso z blokadą wpisu kodu

Dlaczego radio nie przyjmuje poprawnego kodu ?

Zdarza się, że klient wpisuje kod odblokowujący a radio go nie przyjmuje. Ograniczenia w zablokowanym ekranie i czasie potrzebnym na ponowne próby nie są dla użytkownika przeszkodą, odczeka i znów próbuje 🙂
Niestety, za którymś już razem człowiek orientuje się że to jednak nie jest prawidłowy kod do tej jednostki..

 

Prawidłowy kod jednak się znalazł

W przypadku nawigacji Denso po 10-krotnym zablokowaniu złym kodem wpisanie poprawnego kodu nie powoduje odblokowania urządzenia. W tej sytuacji można już wpisywać do woli, radio nie blokuje się na godzinę, za każdym razem wołając ponownie o kod po zatwierdzeniu.

 

Licznik wpisów kodu

Ilość złych wprowadzeń kodu zapisana jest w pamięci procesora 9s12. Aby przywrócić funkcjonalność należy skasować licznik i zaprogramować układ. Procedura dość prosta pod warunkiem posiadania odpowiedniego programatora oraz informacji o umiejscowieniu licznika w pamięci. Zazwyczaj cała usługa zajmuje nam nie dłużej niż godzinę.

 

Czy mój kod jest prawidłowy ?

Jeżeli nie jesteś pewien czy kod który posiadasz pasuje do danej jednostki – możesz przysłać numer seryjny swojego urządzenia oraz kod – potwierdzimy jego poprawność. W sytuacji gdy kod będzie różny lub wcześniej zmieniony w pamięci radia (tak, to też można wykonać) możemy pomóc z uzyskaniem prawidłowego kodu odblokowującego.

 

Obsługiwane modele i wersje

Nie sposób wypisać wszystkich wersji i numerów katalogowych, najczęściej spotykane to:

  • C307 / C214 – Nav. Module
  • C340 Nav. Module
  • CD132 – Nav. Module

Wszystkie łączy fakt iż wyświetlacz jest połączony z częścią radiową, moduł GPS jest w schowku pasażera lub w bagażniku pod zmieniarką.

Urządzenie potrafi odmawiać posłuszeństwa również ze względu na usterki sprzętowe – czarny ekran, zawiesza się, brak radia, usterki po nieudanym spolszczeniu lub aktualizacji, awaria czytnika gps.. o tych problemach napiszemy wkrótce.

 

 

denso1

 


Termin i warunki naprawy:
  • 1 dzień roboczy po dostarczeniu sprzętu do naszej firmy
  • na miejscu, na poczekaniu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i warunków
  • 1 rok gwarancji na wykonaną usługę