11 grudnia 2016

Radio Ford 6000 zawieszone na komunikacie PHONE

„Posiadam Forda Focusa a w nim radio 6000 produkcji Visteon. Od jakiegoś czasu mam problem z radiem – na początku napis Phone pojawiał się sporadycznie – na kilka sekund lub dłużej. Niestety od 2 tygodni napis Phone na wyświetlaczu jest na stałe. Nie pomoga wyjęcie bezpieczników czy odłączanie akumulatora – przez ten napis nie można nic zmienić w radio. Czy jesteście w stanie to naprawić? Jeżeli tak to kiedy i jaki będzie koszt?”

To jedna z wielu wiadomości jakie dostajemy w związku z radiem Ford 6000 zawieszonym na komunikacie PHONE. Czy mamy na to lekarstwo? Owszem, znamy skuteczną metodę naprawy.

 

Zainfekowane modele

Problem dotyczy szeregu radioodbiorników wyprodukowanych przez Visteon dla Forda, a będących na wyposażeniu w Focusie, C-max czy też Mondeo.
Symbol najczęściej wadliwego modelu to 6000 – usterka pojawia się w wersji „owalnej” jak i „prostokątnej”.

 

Napis PHONE na wyświetlaczu

 

Ford 6000 zawieszone na komunikacie PHONE

 

Chwilę po przekręceniu zapłonu na wyświetlaczu radia pojawia się charakterystyczny napis PHONE. Oczywiście, brak jest dźwięku.
Nie pomoże odłączanie zasilania, resetowanie poprzez wyjmowanie bezpieczników lub inne triki.

 

A może by tak coś wyjąć ?

No tak, fora internetowe podają gotowe „solucje” na szybką naprawę. Wylutuj albo połącz, tu rezystor tam tranzystor 🙂
A już całkiem serio – wylutowując elementy pozbędziemy się napisu PHONE ale pierwotna usterka wcale nie zostanie naprawiona.
No i musimy zapomnieć o naszym zestawie głośnomówiącym – o tym że korzystając z powyższej metody pozbywamy się udogodnienia zestawu BT większość for internetowych nawet nie wspomina.

 

Źródło problemu

Lepiej problem rozwiązać niż ominąć – takie jest nasze zdanie w temacie tej usterki. Nasza firma wymienia uszkodzone elementy, a nie usuwa sprawne idąc na skróty.
Wiemy gdzie tkwi sedno problemu, naprawa to konkretne zastąpienie uszkodzonych elementów na  na nowe i sprawne.
Przywracamy tym samym sprawność tej fabrycznej i bądź co bądź niezłej instalacji. Jesteśmy na tyle pewni swojej pracy, iż dajemy 12 miesięcy gwarancji na naszą usługę. Oczywiście przed odesłaniem radia do klienta dokonujemy testowania „na stole” – pod kątem poprawności działania urządzenia.

 


Kiedy i jak? – czyli dodatkowe informacje na temat naprawy:

  • KIEDY? 1-2 dni robocze po dostarczeniu sprzętu do siedziby naszej firmy
  • JAK? Fachowo i skutecznie: na nasze usługi dajemy gwarancję
UDOSTĘPNIJ:

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl